Ta strona korzysta z plików cookie, więcej
Nie masz czasu wybrać się do klubu fitness? Zapraszam do ćwiczenia ze mną. Na blogu znajdziesz wiele ciekawych propozycji ćwiczeń które możesz wykonać w domu. Nowe miejsce na mapie Poznania - Klub dla kobiet w ciąży i mam - Ciężarówka Zajęcia dla osób w każdym wielu i kondycji fizycznej. Znajdziesz u nas zarówno ostry wycisk jak i zajęcia Pilates pozwalające zadbać o kondycję a jednocześnie są bezpieczne dla kręgosłupa i stawów. Aktywna mama to zajęcia poświęcone młodym mamą które pragną wrócić do formy sprzed ciąży a nie mają z kim zostawić dzieci. Sezon 2015/2016

Zapraszam na zajęcia w Szkole Dąbrówka na ul Malinowej.
Działamy, ćwiczymy i świetnie się bawimy!
Ćwiczenia w ciąży Ćwiczenia w ciąży
Ćwiczeniaw  ciąży Permo

Ćwiczenia w ciąży


Jesteś w ciąży - ćwicz, bądz aktywna! Przygotuj się na poród i nabierz siły do opieki nad swoim maleństwem. Ćwiczenia w ciąży, fitness w ciąży jest zalecany przez coraz większą grupę lekarzy ginekologów. Gimnastyka w ciąży poprawia funkcjonowanie układu krążenia, oddechowego i przemianę materii. Wywiera pozytywny wpływ na psychikę.
Średni koszt energetyczny porodu to 2,3 kcal/min w przeniesieniu na marsz to 4-5 km/h. Średni czas porodu to 7-10 godzin w tym zestawieniu wydatek energetyczny w czasie porodu porównywalny jest do przebytego 40-50 km maratonu. Przygotuj się na swój "maraton" ćwicz i bądz aktywna.

Nie macie czasu przyjść na zajęcia? Ćwićzcie ze mną w domu Mamfit.

Wpływ ćwiczeń na dziecko:

  • wyższa punktacja wg skali Apgar,
  • niższy wskaźnik zachorowalności.

Wpływ ćwiczeń na przebieg ciąży:

  • rzadziej występują stany patologiczne tj: przedwczesny poród, przeniesienie ciąży, nieprawidłowe ułożenie płodu, otyłość oraz występowanie rozstępów skóry,
  • krótszy czas trwania poszczególnych okresów porodu,
  • szybciej postępuje rozwieranie szyjki macicy,
  • zmniejszenie odczuwalności bólu podczas skurczów partych,
  • szybsze odzyskanie sprawności fizycznej i równowagi psychicznej po porodzie,
  • lepsze ukrwienie gruczołów piersiowych co przyspiesza laktację i pozwala utrzymać ją dłużej.
Przeciwwskazania:
  • krwawienie w ciąży,
  • niewydolność szyjkowo-ciśnieniowa,
  • nadciśnienie tętnicze,
  • cukrzyca,
  • odmiedniczkowe zapalenie nerek w ciąży,
  • ciąża wielopłodowa.

Gimnastyka, fitness w ciąży są to specjalnie dobierane, bezpieczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie ramion, nóg, kręgosłupa i dna miednicy. Ćwiczenia w ciąży poprawiają koordynację, uelastycznia mięśnie dna miednicy, zapobiega bólom kręgosłupa i zaparciom. W czasie ćwiczeń nauczysz się metod relaksacji i oddychania w czasie porodu.

Podczas zajęć używamy małych i dużych piłek do fitness które świetnie nadają się do gimnastyki w czasie ciąży.
 

Warunki uczestnictwa w zajęciach:

  • prawidłowo przebiegająca ciąża
  • zgoda lekarza na udział w zajęciach
  • ciąża od 12 tygodnia do dnia porodu

Poczuj się piękna i silna!
 

Teraz blisko Ciebie - Poznań, Skórzewo

Istnieje również możliwość zajęć indywidualnych w domu klienta.
 

 

Odwiedź nas na facebooku
 
fabryka siy
fit flex
FkexiPass Sodexo
Jestemfit
permo