Ta strona korzysta z plików cookie, więcej
Nie masz czasu wybrać się do klubu fitness? Zapraszam do ćwiczenia ze mną. Na blogu znajdziesz wiele ciekawych propozycji ćwiczeń które możesz wykonać w domu. Nowe miejsce na mapie Poznania - Klub dla kobiet w ciąży i mam - Ciężarówka Zajęcia dla osób w każdym wielu i kondycji fizycznej. Znajdziesz u nas zarówno ostry wycisk jak i zajęcia Pilates pozwalające zadbać o kondycję a jednocześnie są bezpieczne dla kręgosłupa i stawów. Aktywna mama to zajęcia poświęcone młodym mamą które pragną wrócić do formy sprzed ciąży a nie mają z kim zostawić dzieci. Sezon 2015/2016

Zapraszam na zajęcia w Szkole Dąbrówka na ul Malinowej.
Działamy, ćwiczymy i świetnie się bawimy!
Pilates Pilates
Pilates Dąbrówka

Pilates Permo


Potrzebujesz ruchu a zajęcia fitness są dla Ciebie zbyt dynamiczne spróbuj Pilates.

Pilates to metoda odpowiednia dla osób w każdym wieku i kondycji fizycznej. Zwiększa siłę i elastyczność ciała, poprawia koordynację ruchu co owocuje podniesieniem ogólnej sprawność fizycznej. Na zajęciach skupiamy się na mięśniach głębokich, często zaniedbywanych na zwykłych zajęciach fitness. Są one niezwykle ważne dla poprawy postawy i kontroli ruchu. Precyzja, duże napięcie ciała połączone ze świadomym oddechem decyduje o powodzeniu treningu. Regularne ćwiczenia Pilates gwarantują sprężystą muskulaturą, zwiększają wydajność fizyczą a także przybliżają Cię do poznania własnego ciała.

Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach na terenie Szkoły Podstawowej w Dąbrówce. Ćwiczenią towarzyszy spokojna i miła dla ucha muzyka a panie mają do dyspozycji małe piłki do fitness.
NASZ KRĘGOSŁUP
Wady postawy i bóle kręgosłupa to coraz częstszy problem społeczny. Od najmłodszych lat obciążamy swój kręgosłup i stawy nie zważając na konsekwencje. Nie zdajemy sobie sprawy ile czasu spędzamy w pozycji siedzącej, praca, dom, jada samochodem. Złe nawyki powodują, że odczuwamy bóle pleców, karku, krzyża a nawet głowy. Jest to sytuacja której można uniknąć. Kręgosłup jest naszym filarem, to on nas trzyma w pionie i umożliwia nam ruch. Należy więc stosownie o niego zadbać. Człowiek od zarania dziejów był w ruchu, przemieszczał się, polował, dbał o ziemię. W czasach tylu udogodnień musimy pamiętać o odpowiedniej dawce ruchu. Nie zależnie na nasz wiek, ruch musi stać się naszym nawykiem. Doskonałym sposobem na bóle kręgosłupa jest pływanie, napina wszystkie mięśnie ciała, jednocześnie wzmacniając kręgosłup. Pływanie nie obciąża naszych stawów i kręgosłupa a więc jest bezpieczne. Podobnie działają zajęcia Pilates. To bezpieczne ćwiczenia stworzone tak, aby nie nadwyrężać kręgosłupa i stawów. Ćwiczenia Pilatesowe idealnie napinają całe ciało wzmacniając mięśnie grzbietu i brzucha, co sprzyja stabilizacji kręgosłupa. Zajęcia Pilates to rozwiązanie dla wszystkich, bez względu na wiek i kondycję fizyczną. Może je ćwiczyć 3 latek jak i 80 latek. To świetny sposób na utrzymanie dobrej kondycji fizycznej i sprawności ruchowej przez długie lata.

Odwiedź nas na facebooku
 
fabryka siy
fit flex
FkexiPass Sodexo
Jestemfit
permo